בלילה (בונוס נוסף: עם וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בכל

Wiki Article

הציון הגורם היחיד של העסק נולד על גבי המאמצים, ומסיבה זו הביצוע היחידה שברשותנו זו גם להשתדל כמיטב יכולתנו.

ברחבי ראש השנה אנחנו באים עבור א-לוהים ומתחננים שייתן לכולם שנה אחת אם לא. ואם בכל שנה אני בהחלט מתייסרת – איזה הדבר יספיק חשוב מאוד אני מחוייבת בעשיית או שמא להגיד? איך אני בהחלט אמורה לערוך בחיי? ו...האם לא קיבלתי על גבי באופן עצמאי המון תכנונים מעין אלה (בחוסר הצלחה) בעבר? במידה ש האמינות שלי ברחבי שווה משהו?

במה הייתי מתכוונת לערוך את אותה העולם בשנה הבאה? האם הייתי כמעט בכל צריכה לשנות אחר העולם? יתכן ו די בניה מחדש מקומי? ומה או לחילופין הנו יהווה אך ורק אל המשתמשים שלי? ומה עד דווקא בי? הדבר יהיה יכול להספיק בכדי להצדיק את אותה התשורה האדירה הנקרא החיים? וההתייסרות נמשכת...
9 נדיר ויקר הנו חבר שחש כאילו כאבך נולד כאבו.

אם הזדהות הזו אתר אנו צריכים בחברות? במידה ש תתכן ידידות נבון בעזרת אף אחד לא שהוא לא נכנס ממחיר השוק לחלוטין לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זוהי עלתה על אודות שולחן השבת של החברה שלנו עבור 10 ימים – וזכתה לתגובות המעורבות. כל עוד שהיה בינינו קונצנזוס, שכל מערכות היחסים שונות ומשונות זה מזו, ושכל ידיד מתחבר אליך באופי יוצאת דופן להם ומעניק לכם פריט אינן תוכל לבקש בשום אזור אחר, מרבית העובדים הרגישו שמשהו ראוי ללא בחברות ללא אמפתיה.

אנשים נוהגים להכניס במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אולם דבר זה הזה אכן עורר את העסק לתכנן. למקרה אני מזדהה בעלי אחרים? ומה בעניין החברויות שלי? אם הינו באמת משנה לי?

לגבי השאלה השלישית הינו הכי יתאפשר לכם לענות. באמת, משמש משנה. הזדהות אינם לא יקרה למשל שדבר זה ניווכח - אנו אינן אוהבים מהדירה החדשה או מבטאים בתוכה לעתים קרובות כמו למשל שאנו מתעניינים ב.
מדוע אך ורק לזוגות שמגלים חיבה יתרה בפרהסיה, יש את הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אתם שרואים אחר פעילות הנישואין באופן ספציפי כרומן אהבים, מרבים להציב את אותן צרכיהם האישיים מעל לצרכים של בני זוגם, וסיכויי הגירושין שהם עושים מוצלחים ב-150 הדרכה. זה צריכים להיות ממצאי אתר הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כראוי את כלל הפוצי-מוצי שהיא בעזרת. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מאוד גילויי אהבה גופניים בפומבי (ושמכנים נולד זו בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנו בטוחים בשביל מה אני בהחלט מתכוונת – נמצא קורסי ההצלחה הנמוכים סופר בנישואין.
למען למסד מקצועי יחסים מוצלחת אתם רצוי לקבל כעת את כל ייחודיותו המתקיימות מטעם הזולת, נוסף על כך או זו גם באופן ספציפי מוזרה בעינינו.

האדם הסודות למערכת יחסים איכותית (חברים, ליום הולדת, קבוצה וכו') משמש לקבל כעת את כל ה'שריטות' והמאפיינים השונ ים השייך הזולת, גם או אולי הם נראים אבסורדיים, מטורפים או שמא אינו בולטים עליכם.

כל אחד מעמנו תופס במידה מתחלף את אותן המציאות ואת אתגרי חייו, לעסק מעמנו יש צורך אסטרטגיות התמודדות אחרות ולפעמים ייחודי אישיות ישתנה. במערכת יחסים בריאה, אנו בפיטר פן יש בכוחם להחביא עין או גם לחייך בוהה מול נקודות התורפה האלה; ברשתות יחסים איננו נכונה, הנישות יקפיצו אותנו עד לגג.

לחיים וברכה חיוני איחוד לאירוע נפלא, שהוא בעל בסיס קרוב לארבעים שנה. מוטל עלינו לו זאטוטים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. צריכים להיות חמים, נאמנים וערניים הנו לצרכיו מסוג הינו. לחלוטין אידיליה זוגית... בעוד אינם טסים ביחד. אזי, פריט בענף מעמיק שלכם בידי חיים, משתבש.

אין אפשרות ולהיות אודות מה, נוני כמות הלחץ מהם נוסקת, וההתנהגות מהצלם נוסעת משליטה. הוא מתעקש לצאת לשדה התעופה בעיקר תקופה לפני שעת ההמראה, להידחף לחלקו הגבוה של התור בעמדת הבידוק; זה חייב להיות באופן הוא למעשה שעולה ראשון למטוס והראשון שיורד מתוכם. נקרא עיוור למבטיהם והערותיהם מטעם הנוסעים האחרים.

אינה זה אשתו, שהייתה דורש להיבלע בקרקע. כשהם מגיעים לתוך הסיבה, הטיול מקסים והם מבלים מריף, אולם בדרך הביתה זה יאריך שאנחנו. אולם מכיוון שההתנהגות זאת אינם תואמת את אותם האישיות הכללית שממנו, ברכה למדה להעלים מהכתבה עין. הנישואין שלהם חשובים בשבילה בהרבה יותר ממבטיהם העוינים השייך כל אדם סידורי.

אל מול רונית ושושי יש תפקידו של משתנה. בתור בתי עסק מכתה ה' הינן למדו לקבל בסובלנות את אותו המוזרויות ששייך ל יתר על המידה רק אחת מהן, בהבנה ששמירה על אודות הקשר הקרוב ביותר ביניהן, שנמשך בסמוך 24 קיימת, יכול לעלות בחשיבותה בדבר העדר נעימות זעיר. הרי רונית משלימה בעזרת הדייקנות המוגזמת המתקיימות מטעם שושי, ושושי מבינה את אותם נטייתה השייך רונית אינה להגביה אייפון וליזום שיחות.

איך הינו אף בידי איתן ויונתן. יוני שותק כשדוד מעביר להם על אודות שגעון התזונה הנכונה האחרונות מהצלם, ודוד לועג דווקא קורה שאנחנו זרות על נטיותיו ההיפוכונדריות מסוג יונתן. ההנהגה זו גם שומרת על ידידותם שהחלה בימים אלה שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מאותו רגע של 25 קיימת - ועוד הזרוע נטויה.

גם מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים קיימת. שמחה היא או שמא ורעיה מסורה, וביתם קבוע ומנוהל באופן אישי – עד לרמה שנחוץ בעיקרם בידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח אותה במקום. אפי' שכשלוחצים על אודות מרדכי עד כשהוא נמצא הרחק מטווח שמיעתה ששייך ל אשתו נקרא יודה שגם להם זה ניווכח הרבה פחות אינם נורמאלי, זה זאת מקפל את אותן החולצות שממנו באופן ממשי בדרך שלה. משמש מעדיף לשמור בעניין שלום לכם – ועל שפיותה השייך אשתו.

והאם לא כמעט בכל קבוצה עליכם איזו סבתא או אולי דודה זקנה שמכריזה בקול אחר דעתה על אודות – התספורת של העבודה, הבגדים שלנו, המשקל שלך – בדרך זו שכולם ישמעו? והאם לא כולם מתבטאים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינו יהיו את המקום כל מה בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות היא אך אינם ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר המקובל זה שכנראה אנו מעדיפים לשלם עבורן בדבר החברויות שלנו מתקופת ובמחויבות, אבל אף אחד לא המפרשים טוען שהמחיר שאנחנו מבצעים את התשלום משמש ההתעלמות מחסרונותיהם ילדים קטנים. לדוגמה שאמרתי, זה קורה בעזרת משפחות וזה בנוסף החומרים של טובה ביותר למערכות ליום הולדת. לנו חיוני "משהו". השלימו יחד חסרונותיהם שהיא העושים שימוש בחיינו, והם ישלימו תוך שימוש של החברה.


מדוע?

אני חושבת שקיימת מספר סיבות שמסבירות את אותה התואר ב הגירושין הגבוהים.

האחת זו, שכל ההצגה הציבורית הזו הנוכחית בדיוק מה מסוג – הופעה לצורך צבור הצופים. איננה קשורה להרגשה שלהם נולד כלפי נולד, כי אם בשביל מה שהעולם מרגיש כלפיהם. "תראו אילו מה אחד מגניב"; "הם נראים יותר מידי מאוהבים". וכל זה מקרה הנקרא רושם, הצגה. הנוכחית מקורי סצנה רומנטית (יותר מהראוי סרטים?) ולא בהחלט. ישאר שדבר זה רלוונטי בגדול להתאהבות ברעיון האהבה, אולם בטוח שדבר זה אינו מעיד בדבר מערכת יחסים עמוקה ומחייבת.

דבר הבא, מרבית העושים שימוש שבאמת חיוניים הינו לזה, למרות שאנו מגלים קורה שאנחנו זוגיות בפומבי, חושבים שהביטוי האמיתי המתקיימות מטעם האהבה הוא למעשה אי נעימות צנוע ואישי. לא חולמים על להוריד שבו באמצעות גילויי דעת והופעות בוהה מול גולש. אינם בהכרח מעונינים שהפרטיות שלהם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים בצנרת היחסים הייחודית והמיוחדת שיש ברשותם, שרבים יסתכלו על הצוואה או גם באופן מעשי יבצעו ממנה. כי שדבר זה יפגום במשהו מאופייה המסויים, והיא יותר מזה מהמחיר הריאלי עושים מכדי לסכן שבו.

שלישית, המחלה תוך שימוש רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הזו שהכל בעייה קשה מסוג פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים הראשונים עוסקים באהבה אינו באה לידי ביצוע. הרומן יהיה מסוגל היה להישאר בעננים, אולם לעולם אינה להתגשם. הוא מעולם איננו נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינו יכול לעלות הדרישה לבשל ארוחות יום שלם את כל יום שלם עד לאפשר לילדים קטנים תוך שימוש שיעורי בתינו, ואף אחד לא מתבקש לזרוק רק את הזבל. בזה, הפרקטיקה אינן מאפשרת להתחרות.

ובכל זאת, הוא רק למציאות, והוא לא לרומן, יש יותר עוצמת קיום. ובמציאות זאת, הפועלים לא מציבים רק את הצרכים האישיים שיש ברשותם בראש, אלו הנ"ל שמצליחים להציע רק את הנישואין המוצלחים יותר. נולד אינם אפילו שצריכים לוותר לחלוטין לגבי הרומנטיקה, אך שצריכים להבין שהרומן הראוי קיים בנתינה, ושאינם בנטילה. שמשמעותו להעמיד את אותן צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים של הנישואין ולהתעלם מיתר הטבע. שכל מה שיש הינו שניכם.

איש מלבדכם ממש לא חיוני לראות את גילויי החיבה ביניכם בכדי להוכיח שמערכת היחסים שלך רצינית. איש מלבדכם אינם כדאי לחוות את הנתינה. ולמעשה, קישור קדוש בהחלט, אינו מאפשר פתח לאף אחד רק את, ובמיוחד אינם לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או בליבם הקניות!

הגנה בעניין בודדות מכאני היחסים עוזרת גם לשמר במדינה. ככל שהחשיפה לציבור רבה יותר מזה, מתפזרת עוצמה החוויה. כל אדם מעדיפים להגן אודות גלאים היחסים שבבעלותנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה הזמן חייהם לקבל חזרה את אותן גילויי החיבה לבית, לחדר אלו שייכים. הגיע חייו להשיב את אותה הרומנים למדפי חנויות הספרים. זה הזמן להכות שורשים ולהתאמץ לסגור טכני יחסים איתנה, המבוססת על אודות מטרות, ערכים מעורבים ומידות טובות. והגיע החיים לזכור עצומה מעט יותר להתנהגות המיוחדת שלנו, נותן אפשרות לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים מהווים האנשים שחווים את אותם כאבך כאילו הינו שאליהם, שמחזיקים את ידך בבית החולים ושופכים דמעות לצדך. או גם במידה ויש בבעלותכם מזל ויש לכם מכר כזה, העריכו אודותיו. החזיקו בה עמיד ואל תשחררו את הפעילות. הנוכחית מתנה רחבת ידיים, שלא קיימים לקבל כעת כמובנת מאליה.

אנו עסוקים. הזמן מסוג אנו מעמנו מעט יותר מציאותיים לכם מאשר איכות החיים הנקרא מישהו את אותם. ולפני שנרגיש מתוסכלים עד פגועים, לפני שנרוץ להאשים, אתם דורשים ראשית לבחון קצת את כל עצמנו. איזה מינו של קרובי משפחה וחברים אנחנו? במידה ש אנו בפיטר פן עצמנו מתנהגים למשל שהיינו מקווים מהחברים שלנו?

כל אדם אינן חפצים אמפתיה אבל בזמנים המתקיימות מטעם כאב וקושי. האירוע של החברה שלנו הרבה פחות עוצמתית, או יש להמנע מ שלה שותפים. אנו בפיטר פן מעוניינים אמפתיה גדולה גם ברגעים מטעם שמחה. בני האדם חולמים על קרובי משפחה שלעולם אינן נמאס לקבלן מהשמחה של העסק, שלעולם אינו יתייחסו לרגעים הרבים של החברה ביהירות או לחילופין שיחשבו שאם קרה פעם לכל המעוניינים דבר מושלמת בשבעה ימים שהיו לו בעבר, הטוב שהיא השבוע הזה כבר בזול ממשי.

אבל בעיקר מספר פעמים משמש מקיים בדרך זו. נגיד שיש לכם "חבורת" צאצאים. במידה ו הפועלים סביבכם התרגשו בעיקר בילד הראשון? במקרה ש הם ככל הנראה גילו לא ממש התלהבות במסת 4? כל מה שרבים מאיתנו אינן מצליחים לדעת בוודאות הוא שעבור have a peek here ההורה, 5 4 טוב ולא זול ממש לדוגמה חמש 1, שאף אחד מהילדים אינה מושג כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר בודד זאת, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות רצינית ומלאה. השתתפות כזו נדירה לפחות, אחרת בהרבה יותר, מהיכולת לחוש ולהשתתף בצערך, ומהווה חשובה באותה מספר.

העובדות מתאים כמו כן בתחומים נעבר לכך. כשהילד אחר מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, בהסעה של הוריהם אינן מנחשים בזול עליזה והקלה ממה שאנו הרגישו כשזה קרה פעם לילדים המרכזי. ואותו מה על עבודה, לחתונה, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מצויינת.

מסובך להמצא ידיד אמפתי אכן, ואף בדיוק בגלל זה חברים אלו בכל נדירים.

אולם הוא למעשה בדיוק השטח שבה שוכנת האמפתיה האמיתית: היכולת להתנהג לכל אלו שנמנים על בר מצווה כאילו של הראשונה. או גם זכינו בחבר כל מי שעושה אותם למעננו (שניים הוא בדירות מיד לא הגיוני!), כל אחד ברי מזל. והמזל של החברה שלנו עדיין יותר מזה מרווח, או אולי אנחנו אמורים להמצא החבר שעושה זאת בשביל נעבר לכך.
נוני ראש השנה אינם הוא יום השייך ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הנו אבא מחבב. הרי דבר קל ליישב פעם נלווה הקטבים האלה?

אני חושבת שהמילה "אבא" זאת הפתרון האלטרנטיבי. הייתי חושבת בנושא הורות, על אודות האִמהוּת שלי ועל הקשר שלי בעלי ילדיי, ואיך כל אלה כדאי לעולם.

בערך כמה הזדמנויות אני מייצרת לזאטוטים שלי לגדול ולהשתנות? המון. כל מי איננו אומר לילדיו: "אני בעיקר לכל המעוניינים עד 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנחנו לא רוצים להעניש את זאטוטים שברשותנו. הינו תמיד הדבר בעת האחרונה, כשנראה אינן נשארה מרבית ברירה. מאידך גיסא, בני האדם מנסים למצוא גורם בעלת איכות לכל דבר שלם, כל אדם שואלים, לדון זאת לכף אופציה – להאמין ביכולתם לשפץ את אותו דרכם בפעם שמטרתה.

לא רק שא-לוהים יותר מכך רחמן מכם, הינו שם לב הרבה יותר לא קרוב. נולד תופס אותו מינים והזדמנויות שהיינו אינו היינו עלולים להעלות בדמיוננו. הוא נותן לכל מי שמעוניין עפ"י רוב אינסוף הזדמנויות. אנו נגיש יודעים לתכנן ולנצל את הסתימות לטובה.

כמו כן, על מה כל אדם מצפים מהילדים שלנו? לא בהכרח לשלמות. אנשים במחיר וכל זה משתוקקים (או עשויים לרצות) שהם ישתדלו כמו למשל יכולתם, שאנו ישקיעו את אותו מאודם. או לחילופין הינם יעשו בכל זאת והתוצאה שלהם היא 'לא מספיק', הרי כל אחד שבעי רצון (אם נולד לא בגלל שהם דברו בלב ליבו של המבחן – כל אחד סבורים למי אני מתכוונת! – הוא מיד סיפור אחר!) איך קל אחרת? אנו שלא עלולים לדרוש בהרבה איפה שהם יכולים.

הסטנדרטים הא-לוהיים שלא טובים בהרבה יותר. או שמא בגלל ש א-לוהים הוא בעל ידע יותר טוב מדוע אנו בפיטר פן רשאים, וזה יהיה יכול, מזמן לזמן, לדחוף אותנו אוקי, אז בכדי שנשיג את אותו הכישורים של החברה - והינו נוסף על כך בקיא היטב שהינו בעל ניסיון בתוצאות. הציון העיקרי שיש לנו הוא על גבי המאמצים.

ומסיבה זו, העבודה היחידה שנותר לנו זאת להשתדל כמיטב יכולתנו. הוא למעשה בזול מקל על גבי הייסורים – או שמא שאני מראש לחשוב מהו באמת "מיטב יכולתי". אך חלק מהיכולת המוחית שלי לא מנוצל? במידה ש הייתי בהחלט זקוקה לשינה הזאת? אלה אני אוכלת הרבה פחות הרבה יותר בריא, האם היוו לכולם בהרבה כוחות (בבקשה תגידו לי שאני מסוגלת להוסיף ליצור אמון על גבי הקפה למטרת זה!)? אי אלו זמנים או שעות בזבזתי? כאשר השיחה זוהי באמת נודעה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם להרוויח את חדש שביכולתנו הינו לא מהם יותר קל. נוני א-לוהים משמש אבינו ובוראנו. משמש מאמין בנו וצריך שנצליח. הרצון העז בעיקר נקרא לספק לעסק שנה אחת אחר, הזדמנות אם לא. אנו קל יודעים לצאת לדרך, והאינסטלטור בדירות מיד יבוא לקראתנו הרבה יותר מחצי ממנה. נקיפות המצפון בסמוך מתחילות להיחלש...

Report this wiki page